dimarts, 26 de febrer del 2013

3. Avatar


Descripció:
En aquesta activitat, hem intentat fer un avatar amb programes d’internet i hem intentat que s’assemblin el més possible a nosaltres.
''Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.'' (Wikipedia)
Procés seguit:
1: 
Anime face maker 2
Aquet avatar no m’agrada molt, perquè esta molt seriós.

2:
Sp-studio
Aquet avatar hem sembla infantil, però m’agrada el resultat.

3:
Estil warhol
En aquet avatar, vaig tenir que posar la meva foto per això es un dels que mes se m’assembla. 

4:
Photoface
Aquet avatar, es una mica estrany. Vaig posar la meva foto i el programa la feia una mica diferent.

5:
Weeworld
Aquet avatar em va costar que s’ha sembles a ami.

6:
Faceyourmanga
Aquet avatar es l'avatar que mes se m’assembla.

7:
Bibooz
Aquest avatar es el que menys hem va costar de fer, era molt senzill perquè no te moltes coses per posar.

El resultat:
Aquest es el que més m'agrada i el que més se m'assembla.

Comentari:
Aquesta activitat es entretinguda i no tindria ningun problema per repetir-la, però amb programes i aplicacions diferents. L’únic que canviaria d’aquesta activitat es el paregut dels avatars a la persona que els fa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada