dimarts, 26 de febrer del 2013

2. La dansa


En aquesta activitat em dibuixat la dansa d'Enri Matisse:

imatge donada
-Títol: “La dansa       “
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909-1910
-Dimensions: 2'5 alt, qüasi 4 d'amplada
-Tècnica: oleo sobre tela
-Estil: art modern
-Génere: retrat
-Localització: museu hermitage ( Sanpetersburg )
Primer vam dibuixar a llapis la dansa, desprès amb els colors complemantaris, el blanc i el negre la vam pintar barrejant colors.
La meva làmina
M'ha agradat aquesta activitat, ja que em utilitzat temperes. Si en algun moment tinguessi que repetrila m'ho pensaria dues vegades perque no es fàcil dibuixarla. M'ha quedat més bé del que pensava perquè a l¡hora de dibuixarla m'ha costat i pensava que pintarla seria mes dificil encara. Estic content del resultat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada